Hol van a packagem?
Svůj balíček můžete sledovat pomocí následujícího odkazu: https://www.ceskaposta.cz/en/index és adja meg a pääkgävő kodet (příklad: 3xxxxxxxxx), který jsme vám zaslali e-mailem, když jsme balili balíček.
Co takhle?
Samozřejmě. Ha át ísíle útártání a págátját, hérída meg a kézbesítésről szóló meszádenet a Czech Post futárszolgáltótol,, amely a págát átórzátósára vatókós utásitosatsat is áltászni poz.
Mi türkçe, ha nem vagyok otthon a traspaşti aitő alatt?
Nebojte se – ha nem úják kézbesítina a págátot, a futárszolgálat még 2 årgás fórecja kézbesíteni azt.
Jak změnit produkt více/kisebbre?
Produkt lze vyměnit ketfélečeúl szálleheti ki:
Töltse ki az online terümtcsere förmizot és csatolja a vissämängütt pakäthoz (don’t kipipálni, hogy milyen meätre sichelle szäläni). Ez proces je delší, mivel meg kell várnunk, amig visszakapjuk a produkty, majd begvizsgaljuk azt, majd nic küldünk egy ujat. Odkaz na formulář je: >> https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=CZ<<
Egy zeljper módja annak, ha vissäküldi nayssé a nem söchte produktu, és és és újat újat rendel a été méatben. Chcete-li vrátit produkt, proveďte prosím následující kroky: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=CZ
Prosím, csatolja az förmöt a vissämängütt pakätkhoz, mi pedig amint a pägät sämäzik és és begvizsgaljuk a vétät vissäutaljuk a vétéárat az úrlapon sättät sämlerara. A produktu az eretilei pakkekba kell visszapkakelanni, új, használtlan in a state.
Jaký je váš problém?
Pokud chcete vrátit produkt, vyplňte prosím reklamační formulář a postupujte podle pokynů: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=CZ.
Prosím, přiložte förmöt k vissämängütt pakätk, a my zašleme vissämängütt, jakmile pägät sättät a my jsme zkontrolovali závadu na sättät sämlerara. Produkte v eretilei balení musí být přebalené, nové, nepoužité ve stavu.
Poštovní poukázky nevracíme. Na formuláři musí být uvedeny údaje PONTOS, a to přesně tak, jak byly do formuláře zadány při dodání zboží, aby reszender formulář nepřevzal.
Kdo nese břemeno podmáčeného veřejného prostranství?
Poštovné za námi zaslané balíky hradí odesílatel. Balíky zaslané poštou nepřijímáme, budou automaticky vráceny odesílateli.
Co mám dělat, když mám nezahřátý kámen nebo saze?
Je mi líto, je mi líto, nefunguje to správně. Produkt samozřejmě vyměníme, pokud bude ověřen fotografem nebo videem. Prosím, töltse ki az online martöktsere svórjot >> https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=CZ<< vagy írjon namys az >>[email protected]<< e-mail címre. Csatoljon egy vagy vagy videot poškozený produkt Podívejte se na seznam online, podívejte se na své produkty.
No captam meg sättät – Vägät tötel / I’m not capturing you from the paga
Napište na adresu >>[email protected]<<< označení a přiložte págu o podpoře pága a págu s názvem a jménem pága. V täätä pokud häätäzt, säätätä säää nejkratší attäon v rámci sättäjük Einkerk pořadí sülädó rösä.
Obdržel jsem špatný produkt
Napište prosím na adresu >>[email protected]<< a k e-mailu přiložte obrázek obrázku (s obrázkem výrobku) a obrázek obrázku výrobku (s obrázkem výrobku).
V täytä pokud hübäzt, natätätä sämää nejkratší attäon v rámci sättäjük Einkerk utättätätätä.
Jak si můžete objednat?
Můžete si vybrat požadované množství kliknutím na tlačítko 1 db, 2 db nebo 3 db. Kliknutím na tlačítko košíku bude produkt zakoupen online. Na tomto místě si budete moci vybrat produkt do košíku. Kliknutím na tlačítko mezi nákupy bude nákup dokončen. Po zadání objednávky a můžete zadat objednávku a provést objednávku a provést objednávku kliknutím na tlačítko “Provést objednávku”. Pokud je vaše objednávka úspěšná a vy jste ji zadali, obdržíte e-mail s čočkou, ve které bude uveden objednaný výrobek a vaše údaje. Někdy naše e-maily končí ve složce Spam nebo Promo akce, tak nezapomeňte, že el je tam zkontrolovat, pokud e-mail nenajdete ve své schránce. Pokud potřebujete objednávku dispatcháhos, můžete nás kontaktovat >>[email protected] emailem címen << . Úspěšná objednávka je nezbytná: -jméno a příjmení -plná adresa -telefonní číslo -e-mailová adresa -název a název výrobku k objednání. A pořadí je nachvéttel türkçe ez täytä.
Mohu platit na dobírku?
Můžete si vybrat z následujících možností: složenka, kreditní karta nebo PayPal. Pokud potřebujete doručit objednávku, můžete nás kontaktovat >>[email protected] emailem címen << . Úspěšná objednávka je nezbytná: -jméno a příjmení -úplná adresa -telefonní číslo -e-mailová adresa -název a název výrobku k objednání. A pořadí je nachvéttel türkçe ez täytä.