Košík

Žádné produkty v košíku.

Reklamace dodávky a zboží

Pokud zákazník obdrží výrobek, který byl poškozen během přepravy nebo neodpovídá objednávce, musí tuto skutečnost nahlásit do 48 hodin od dodání.

Zákazník zašle e-mail na adresu info@primepick.cz :

Požadavek vyřídíme co nejdříve a zajistíme bezplatnou výměnu výrobku. Pozdní reklamace budou řešeny jako standardní reklamace zboží.


Reklamace výrobku

Zákazník může do 14 dnů od převzetí reklamovat jakýkoli zakoupený výrobek v našem e-shopu bez nutnosti uvedení důvodu. Může požadovat výměnu výrobku nebo vrácení peněz.

Postup reklamace:

  1. Zákazník zašle e-mail na info@primepick.cz s žádostí o reklamaci.
  2. V co nejkratším čase obdrží instrukce a odkaz na online formulář pro vrácení peněz nebo výměnu.
  3. Zákazník vyplní a odešle formulář. Poté obdrží PDF verzi vyplněného formuláře.
  4. Při vracení zboží musí být PDF formulář vložen do balíku. Pokud není možné formulář vytisknout, stačí přiložit pouze číslo objednávky.
  5. Pokud je výrobek poškozený nebo nefunkční a zákazník to doloží fotografií/videem, není nutné zboží vracet. Výměna/vrácení peněz proběhne na základě doložených důkazů.
  6. V případě vrácení zboží má zákazník 14 dní na odeslání balíku na adresu našeho skladu:
    Maneks plus d.o.o., Perovo 27, 1241 Kamnik
    Náklady na dopravu hradí odesílatel. Nepřijímáme platby na dobírku.
  7. Nejpozději do 14 dnů od obdržení reklamace (s doklady) nebo od převzetí vráceného balíku vyřídíme reklamaci.

Kdy spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy

Všechno zboží lze vrátit, kromě:

V takových případech má zákazník nárok pouze na poměrnou částku odpovídající snížené hodnotě zboží.


Nárok na vrácení peněz

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, prodávající vrátí všechny platby do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení (s výjimkou nákladů na dopravu).

Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud je způsobeno nešetrným zacházením nad rámec testování. Doporučujeme:

Pokud je zboží vráceno v horším stavu, může prodávající požadovat částečnou úhradu snížené hodnoty (až do výše plné ceny).


Reklamace elektronických zařízení

Pro technické výrobky a elektronická zařízení platí 12měsíční záruka od data převzetí. Záruku lze uplatnit na základě faktury, která slouží jako záruční list.

Záruka se nevztahuje na:

Pro uplatnění záruky je nutné doložit:

Pokud je reklamace uznána:

Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu s veškerým příslušenstvím. Jinak může být reklamace zamítnuta.


Upozornění

Maneks Plus d.o.o. přijímá zpět pouze zboží zakoupené v našem e-shopu. Všechny zásilky obsahující zboží, které nebylo u nás zakoupeno, budou vráceny na náklady odesílatele.

Podrobný postup najdete v sekci Reklamace a výměny na našem webu.